Produkten har blivit tillagd i varukorgen
Bonus-
trappa
Bonustrappa
Din varukorg är tom!  
  • OBS! Du väljer produkt i kassan

Köp- och leveransvillkor

OBS! Alla orders loggas med IP nr. Alla försök till falska orders eller bedrägeri polisanmäls.

Minimiorder
Är för närvarande 99:- 

fria returer!!!! Gäller endast kläder

 

Priser
Moms ingår i priset med 12% på kosttillskott och 25% på övriga varor.
 

Betalningsalternativ

-KLARNA checkout 

Klarna faktura

när du betalar via klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

få alltid hem varan innan du betalar

betalningstid- alltid 14 dagar

du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter

alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans och hemförsäljningslagen" 

Endast kläder!

Ladda ner dina fakturer på klarna.se

det är även möjlighet till delbetalning

Klarna AB. organisationsnummer SE556737-0431

 

 

-Paypal är ett e-handelsföretag som erbjuder tjänster för betalningar och penningöverföringar över internet och via mobil.

 

- Kortbetalning Payson
Kortbetalning sker i samarbete med Auriga ePayments som garanterar att kundens kortuppgifter endast kan läsas av betal- och banksystemet - ingen annan! Gymstar.se lagrar ingen information som rör betalningsuppgifterna. Vi följer distansköplagen och vid genomförande av kortbetalning reserveras köpesumman på ditt konto. Vi accepterar VISA och Mastercard. Inga extra avgifter tillkommer vid betalning med kort.
Mer information om Payson finns på www.payson.se.

- Faktura Payson
Vid betalning via faktura samarbetar vi med Payson AB. För att handla mot faktura måste du ange ditt personnummer eller organisationsnummer. Förutsättning för att få handla mot faktura är bland annat att du är registrerad i folkbokföringsregistret i Sverige och är över 18 år. Du får inte ha några betalningsanmärkningar. Samtliga fakturor är av Gymstar överlåtna till Payson AB. Fakturans betalningsvillkor är 14 dagar. Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift med det belopp som är tillåtet enligt lag, f.n. 50 kr, samt dröjsmålsränta med 2 % per månad. Vid utebliven betalning överlämnas fakturan till inkasso

- Förskottsbetalning
Du betalar in pengar i förväg på vårt bankgiro nr. Efter att du skickat din order i kassan får du information på skärmen samt via E-post hur du går tillväga. Detta kan ta några dagar extra beroende på vilken bank man använder.

 

Leveranstid
Normal leveranstid är cirka 1-3 dagar.Beställer du innan 13:30 ordern oftast dagen efter.

 Vi skickar alltid ordern senast dagen efter beställning, dock ej på helgen.

 

Leveranssätt
Vi skickar ordrar med DHL. 

 

Frakt
Fraktkostnaden är 29-69 kr.
Vid ordervärde överstigande 499 kr bjuder vi på frakten inom Sveriges gränser.

 

 

Reklamation
Reklamationer fel på produkt, fel leverans etc) mailas till [email protected] inom en vecka från mottagandet av varan. Skador på försändelsen som uppkommit under transport ska anmälas direkt till transportföretaget varefter du även kontaktar oss.

 

Vad gäller vid byte?

Det går alldeles utmärkt att byta en vara mot en annan genom att ni lägger en ny order på vår hemsida. . Varan som ni har hemma returnerar ni till oss.

Returadressen är: Trollebergsvägen 32 22731 Lund 

PS.Ligger retursedel i paketen som du sen klistrar på och går tillbaka till utlämningställe och skickar tillbaka kostnadsfritt.

 

 

Ångerrätt
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. (Gäller ej vid special beställda varor). Varan/varorna ska returneras i oskadat/oöppnat skick.Max 1 retur per order! Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se

 

Skador på paket och ej uthämtade paket
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss.
Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (14 dgr), så fakturerar vi dig 350 kr för vårt arbete med hantering av varorna.

 

Personuppgiftslagen
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

Produkter